Wynajem kontenerów sanitarno-biurowych dla potrzeb obsługi placu budowy

Brzeg Dolny,17.04.2013r.
PCC P4 Sp. z o.o.
w związku z realizacją projektu pt.: „Innowacyjna instalacja produkcji ultra czystego kwasu monochlorooctowego (U-P MCAA)” dofinansowanego w ramach Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013,
Priorytet 4 „Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia”, Działania 4.5 „Wsparcie inwestycji o dużym znaczeniu dla gospodarki, poddziałanie 4.5.1 „Wsparcie inwestycji w sektorze produkcyjnym”
ogłasza postępowanie na wyłonienie Wykonawcy dla zadania:
„Wynajem kontenerów sanitarno-biurowych dla potrzeb obsługi placu budowy Innowacyjnej instalacji produkcji ultra czystego kwasu monochlorooctowego (U-P MCAA)”
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania po zarejestrowaniu się na
Platformie Zakupowej www.zakupy.pcc.pl
Oczekiwany termin i miejsce wykonania zamówienia: Kontenery powinny zostać dostarczone oraz zamontowane do 15.05.2013r. – Zamawiający zastrzega sobie przesunięcie tej daty na termin późniejszy. Szacowany okres najmu będzie wynosił 30 miesięcy. Brzeg Dolny ul. Sienkiewicza 4.
Termin składania ofert: 25.04.2013r. do godz. 10.00, oferty mogą być składane tylko poprzez
Platformę Zakupową.
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy pobiorą Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji. W Specyfikacji oraz jej załącznikach określone zostały m.in.:
-opis przedmiotu zamówienia,
-sposób obliczenia ceny,
-termin i miejsce wykonania zamówienia,
-kryteria oceny ofert,
-miejsce, sposób i termin składania ofert,
-warunki udziału w postępowaniu.
Dokument ten stanowi załącznik do SIWZ.
Postępowanie prowadzone jest z uwzględnieniem przepisów wspólnotowych w zakresie realizacji polityk horyzontalnych (ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, równości szans i niedyskryminacji, społeczeństwa informacyjnego, ochrony konkurencji i zamówień publicznych).
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 717942034 w godz. 8.00 - 16.00 w dni robocze.
