Zakup wewnętrznego wyposażenia aparatów kolumnowych
 

Zakup wewnętrznego wyposażenia aparatów kolumnowych

 
 

Brzeg Dolny, 05.12.2013r.
 
PCC P4 Sp. z o.o.
w związku z realizacją projektu pt.: „Innowacyjna instalacja produkcji ultra czystego kwasu monochlorooctowego (U-P MCAA)” dofinansowanego w ramach Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013,
Priorytet 4 „Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia”, Działania 4.5 „Wsparcie inwestycji o dużym znaczeniu dla gospodarki, poddziałanie 4.5.1 „Wsparcie inwestycji w sektorze produkcyjnym”
ogłasza postępowanie na wyłonienie Wykonawcy dla zadania:
 
” Zakup wewnętrznego wyposażenia aparatów kolumnowych
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wewnętrznego wyposażenia aparatów kolumnowych razem z wszelkimi niezbędnymi akcesoriami, zwanymi dalej „częściami wewnętrznymi”, wraz z nadzorem nad ich instalacją oraz częściami i narzędziami na rozruch wszystkich dostarczonych części wewnętrznych:
A.   Części wewnętrzne kolumny predestylacji C-1201, DN700, nr technologiczny: CX-1201
B.   Części wewnętrzne wypełnienia kolumny destylacji frakcji niskowrzących kwasu MCAAA C-1404, DN1300, nr technologiczny: CX-1404
C. Części wewnętrzne kolumny destylacji C-1405, DN1300, nr technologiczny: CX-1405
D. Części wewnętrzne kolumny destylacji frakcji ciężkich C-1611, DN600, nr technologiczny: CX-1611
E.   Wyposażenie wewnętrzne kolumn uwodornienia 1 (R-1312) i 2 (R-1322), DN1600 nr technologiczny: CX-1312 and CX-1322 (wymagane dwa zestawy).
F.   Wyposażenie wewnętrzne skrubera C-1801, DN600, nr technologiczny CX-1801
 
W związku z fazą projektowania Innowacyjnej instalacji produkcji ultra czystego kwasu monochlorooctowego (U-P MCAA) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia lub parametrów technicznych poszczególnych części urządzeń.
 
Oczekiwany termin i miejsce wykonania zamówienia:
·         dostawa części wewnętrznych - nie dłuższy niż 6 miesięcy od daty podpisania umowy,
·         nadzór nad instalacją części wewnętrznych - nie dłuższy niż 25 miesięcy od daty podpisania umowy,
Brzeg Dolny ul. Sienkiewicza 4.
 
Termin składania ofert:  12 grudnia 2013r. do godz. 10.00.
 
Niezmiennymi przez cały czas postępowania kryteriami oceny ofert są: Cena: 100 %
 
Postępowanie prowadzone jest z uwzględnieniem przepisów wspólnotowych w zakresie realizacji polityk horyzontalnych (ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, równości szans i niedyskryminacji, społeczeństwa informacyjnego, ochrony konkurencji i zamówień publicznych).
 
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 717943624 w godz. 8.00 - 16.00 w dni robocze.
wstecz drukuj góra
PCC. synergies at work